Burda Media Extra
Burda Media Extra

ELLE: Nejprodávanější módní časopis

Nejprodávanější módní časopis na světě, globální značka

Zdroj: Media projekt, 07/2022-06/2023; čtenost na vydání, ABC ČR, 07/2022-06/2023, prům. na vydání

Ceníky a harmonogramy ZDE
Kontakty na inzerci ZDE – TEAM LIFESTYLE

  • ženy
    ve věku 25-45, AB

  • měsíčník

  • 1994

    07/2022-06/2023, Media projekt

  • 114 000

    07/2022-06/2023, ABC ČR

  • 230 900

    prům. na vydání

Co je ELLE?
Nejprodávanější módní časopis na světě, globální značka. Komplexní průvodce životním stylem.

O čem je ELLE?
Inspirace. Haute couture. Nepostradatelný kompas pro svět módy. ELLE je časopis, který se čtenářkami mluví prostřednictvím fantazie a obrazů. Silně tak ovlivňuje jejich módní styl, kreativitu, vizuální cítění – celý jejich životní styl i nákupní chování. Nechybí v něm nic: móda, kosmetika, osobnosti, cestování, design a technologie.

Kdo čte ELLE?
Finančně zajištěné ženy ve věku 25–45 let, které jsou svobodné, vzdělané a ambiciózní.

Čím je ELLE jedinečná?
Udává směr módy ve světě i u nás (43 edic, u nás od roku 1994). Druhý nejčtenější a druhý nejprodávanější lifestylový časopis pro ženy na českém trhu. Dvakrát získal ocenění Časopis roku (Unie vydavatelů, 2004, 2007).